Sunday 16 March 2014

AuraWhite Beauty Collagen Minuman Terbaik Untuk Kesihatan Tubuh Dan Kecantikan Kulit Lelaki Dan Wanita

Rahsia bagaimana mendapat dalaman tubuh yang kekal sihat dan luaran tubuh yang kekal cantik.

Cubalah minum AuraWhite Collagen yang terlaris di pasaran! Hasilnya diyakini ramai. 
Produk minuman yang SESUAI JUGA UNTUK LELAKI!






Manfaat yang anda dapat selepas mengunakan AuraWhite Collegen ini, InsyaAllah;-


  1. Membantu memulih dan mencantikkan kulit yang bermasalah. Melembab dan menjadikannya lebih sihat, cerah dan anjal dan mengurangkan kedutan. Melambatkan penuaan kulit.
  2. Membantu menguat dan mencantikkan kuku dan rambut.
  3. Membantu meningkatkan kualiti tidur malam.
  4. Membantu menguatkan sistem imunisasi badan dalam melawan penyakit dan mengurangkan toksin dan kolesterol dalam badan.
  5. Memberikan tenaga untuk sepanjang hari


PELAKON HANEZ SURAYA AKUI AURAWHITE COLLEGEN 900g INI BERKESAN SELEPAS 2 MINGGU DIGUNA!




 

Supaya anda mendapat manfaat AuraWhite Collagen ini yang sama seperti Hanez Suraya iaitu 5 manfaat di atas, anda perlu mendapatkannya satu.



Apakah produk AuraWhite Collegen yang terlaris di pasaran kini dan mendapat AWARDED ASIA PACIFIC SUPER HEALTH BRAND ini?



Suplemen 2 fungsi; Kecantikan dan kesihatan!





#Minuman kolagen berperisa Lemon Berry yang lazat! Sesuai untuk lelaki dan wanita. Juga ibu hamil ( 3 bulan hamil ) dan yang menyusui bayi ( selepas sembuh luka bersalin ).



#100% semulajadi. Tiada tambahan gula, pengawet, pewarna dan tiada perasa tiruan. Bebas hormone, steroid dan bahan kimia.



#Mengandungi 20 ramuan, antaranya ekstrak buah-buahan terpilih jenis berry, sel stem tomato, epal, betik, rosella, sarang burung, lemon, lobak putih dan kolegen sisik ikan tilapia yang mudah diserap badan.



#Stok 2 Bulan ( 1x sehari ) Untuk pertama kali guna, elok 2x sehari ( stok 1 bulan )



Berbelanja untuk kecantikan bukanlah kesalahan malah ia berbaloi untuk kesihatan dalaman dan luaran anda.



# Harga seunit : RM150

# Kos pos adalah PERCUMA

# kod produk: AW KOLAGEN
 
Untuk memiliki produk terbaik ini, klik page CARA MEMBELI. Dapatkan satu untuk memastikan anda dan keluarga tersayang kekal sihat dan kekal cantik.

 

Dapatkan AURAWHITE COLLAGEN minuman untuk kecantikan luaran dan kesihatan dalaman sekarang!



AURAWHITE COLLAGEN IALAH MAKANAN/MINUMAN KESIHATAN BUKAN PRODUK BERJADUAL MACAM PIL/KAPSUL VITAMIN@UBAT. Ia dikawal dan diselia oleh pihak BKKM-Bahagian Keselamatan dan Kualiti makanan ( Akta makanan), maka tidak perlu berdaftar dengan KKM!





Untuk memastikan anda mendapat manfaat bila menggunakan produk ini dan untuk memastikan anda membuat pelaburan yang berbaloi bila membayar harga produk ini, gunakan dengan cara yang betul.


Ini cara betul menggunakan AuraWhite Collagen ini:-


1. Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.


2. Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang.


3. Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.


4. WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.


5. Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam).

No comments:

Post a Comment